عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجيهي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش برگزار شد

با برنامه ريزي و همكاري اداره كل حمل و نقل و شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان:

جلسه توجيهي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش برگزار شد

جلسه توجيهي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش برگزار شد

 جلسه توجیهی و هم انديشي اجرای طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومي نفت گاز سوز با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان، مسئولين شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان، كليه تشكل هاي صنفي حمل و نقل و همچنين كليه جايگاه داران توزيع سوخت استان گلستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ این جلسه با برنامه ريزي و هماهنگي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان و شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان تشکیل شد.

مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين نشست مشاركتي ضمن تبيين ابعاد و اهداف اجراي طرح و مصوبه هيئت وزيران گفت: نظر به اینکه طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ماه آغاز شده، بر اساس این مصوبه، ناوگان حمل ونقل عمومی نفت گاز سوز اعم از درون و برون شهری متناسب با میزان فعالیت و عملکرد يا به عبارت ديگر بر اساس پيمايش خود سوخت دریافت می کنند .

وی افزود: ملاك اصلي براي ارزيابي عملكرد و پيمايش انجام شده براي اختصاص سوخت مورد نياز ناوگان نفت گاز سوز حمل و نقل عمومي جاده اي، تعداد "بارنامه" و "صورت وضعيت" أخذ شده آنها است.

در ادامه جلسه آقاي روح اللهي معاون شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان ضمن تبيين مسائل و موارد مرتبط با شركت نفت و قابليت هاي نظارتي شركت پخش و سيستم هاي كنترلي به دستورالعمل هيئت دولت اشاراتي كرد.

در پايان جلسه به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوي جايگاه داران توزيع سوخت و تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل به عنوان مصرف كننده از سوي مسئولين مربوطه پاسخ داده شد .

 

جلسه توجيهي طرح تخصيص سوخت بر مبناي پيمايش برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .