عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از چند واحد تولیدی استان گلستان


بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از چند واحد تولیدی استان گلستان

 با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مشكلات چند واحد تولیدی استان گلستان بررسی شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و چندتن از مدیران وزارت بهمراه مهندس قوانلو رئیس سازمان، رجبی نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستانهای مذکور ازچند واحد صمعتی استان بازدید کردند.

در این روز، ناحیه صنعتی دهنه ، ناحیه صنعتی کلاله ، کارخانه طلای سفید تولید کننده روغن ، پتروشیمی بانیار تولید کننده مونو استایرن واقع در شهرک صنعتی گنبد کاووس بازدید و روند كار آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 مهندس صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره بازدید های استانی و شهرستانی گفت: طبق روال معمول به عنوان ستاد تسهیلات و پشتیبانی به استان ها مراجعه نموده و واحدهای صنعتی مسائل و مشكلات و خواسته های خود را به طور حضوری مطرح می كنند.

 صالحی نیا ادامه داد: سپس مطالبات صاحبان تولید با حضور مدیران ارشد استان در بخش صنعت مورد بررسی كارشناسی قرار گرفته و راهكارهای برون رفت از مشكلات ارایه می شود.

 صالحی نیا افزود: با اولویت سنجی بر روند اجرایی و سرعت بخشی به برخی طرحها و با توجه به تفاهم و هماهنگی با مسئولان استانی امید است بتوانیم هر چه سریعتر با رفع موانع این طرح ها را اجرایی كنیم.

 در جریان این بازدید، مسوولان واحدهای تولیدی مشكلات خود كه عمدتا تامین منابع مالی به منظور توسعه این كارخانه ها بود را مطرح و معاون وزیر نیز دستور لازم در زمینه حل این مشكلات را صادر نمود.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1792
  • کد خبر : 8648