عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین آموزش فنی و حرفه ای و دادگستری کل استان گلستان


انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین آموزش فنی و حرفه ای و دادگستری کل استان گلستان

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین آموزش فنی و حرفه ای و دادگستری کل استان گلستان

 بمنظور بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های طرفین و نیز در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و دادگستری کل استان گلستان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، این تفاهم نامه در راستای همکاری و بهره مندی از ظرفیت های علمی و عملی و توسعه همکاری های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقات، پژوهش و ...، و نیز در راستای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و همچنین تلاش در جهت اصلاح مجرمین با تأکید بر مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال از طریق توانمندسازی و ارتقاء شایستگی های مهارتی جامعه هدف می باشد.

 اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در این تفاهم نامه متعهد شده است، بستر و امکانات لازم جهت آموزش مهارت های مدیریت را فراهم نماید.

 در بند دیگری از این تفاهم نامه نیز تقویت و توسعه زمینه مهارت آموزی بمنظور خودکفایی زندانیان و گروه های آسیب دیده اجتماعی از طریق مشاوره شغلی و اجرای دوره های آموزشی نیز از تعهدات این اداره کل خواهد بود.

 در یکی از بندهای دیگر این تفاهم نامه نیز به حمایت از گروه های آسیب دیده اجتماعی آموزش دیده از طریق ارتقاء شایستگی های شغلی و مواردی از این قبیل در بندهای این تفاهم نامه همکاری از دیگر مواردی است که اداره کل آموزش فنی وحرفه ای بمنظور گسترش فرهنگ مهارت آموزی متعهد به اجرای آنها شده است.

 دادگستری کل استان نیز تعهداتی را بر عهده دارد که یک مورد از آن به پیگیری و هماهنگی با دستگاههای مرتبط با موضوع تفاهم نامه بوده تا شناسایی و نیازسنجی آموزشی و شغلی خانواده های آسیب دیدگان اجتماعی و یا در معرض آسیب اجتماعی، جهت برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مشاوره شغلی و برگزاری دوره های آموزشی صورت بگیرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .