عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باید در سطح جامعه نهادینه گردد

مهندس قوانلو:

فرهنگ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باید در سطح جامعه نهادینه گردد

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان بر لزوم فرهنگ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرد و افزود : این فرهنگ باید در سطح جامعه نهادینه گردد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، مهندس قوانلو درجلسه ای که با حضور روئسای ادارات شهرستانی و اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان برگزار گردید، گفت: حضور حداکثری مردم، تشکلها و نهادها در انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان باعث رشد و توسعه فرهنگ حمایت از حقوق مصرف کننده میگردد.

 قوانلو اظهار داشت : نهایت تلاش خود را به کار خواهیم برد تا بتوانیم با برنامه ریزی و مدیریت خوب انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در کمال صحت و سلامت برگزار نماییم.

 وی افزود : برای تامین حقوق مصرف کنندگان تعامل و همکاری سازنده میان بخش دولتی و بخش خصوصی ضروری است که نتیجه حاصل از آن به سود مردم که همان مصرف کنندگان واقعی هستند ، می رسد .

 قوانلو گفت: انسجام و قدرت بخش خصوصی در قالب تشکل های قانونی فرصت پیگیری و احقاق حقوق شهروندان را در همه امور علی الخصوص مصرف کنندگان فرآهم می سازد.

 وی عدم آشنایی مردم نسبت به حقوق مصرف کننده و مواردی که در قانون به آن تاکید شده استرا یکی از مهمترین مشکلات موجود در سطح جامعه که باعث نادیده گرفتن حقوق مصرف‌کنندگان می شود ، عنوان کرد و افزود : یکی از وظایف اصلی انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده آشنایی مردم با این حقوق از طریق تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده می باشد .

 قوانلو اشاعه فرهنگ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را از ضروریات عنوان کرد و یادآور شد: افراد می‌توانند به‌صورت داوطلبانه در این انجمن عضو شده و به یاری مسئولان بیایند چراکه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به نوعی حمایت از حقوق شهروندی بشمار می رود.

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان از اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان خواست تا با تشکیل کمیته‌های تخصصی شرایط را برای معرفی ، فعالیت و توسعه این نهاد مردمی فراهم سازند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 816
  • کد خبر : 9601