عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین محموله ریلی وارد جاده ابریشم جدید شد


اولین محموله ریلی وارد جاده ابریشم جدید شد

اولین محموله ریلی وارد جاده ابریشم جدید شد

 محمد رضا قربانی مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 از ورود اولین محموله ریلی به جاده ابریشم جدید خبر داد و گفت: با ورود اولین محموله ریلی از کشور قزاقستان، کار حمل بار از ایستگاه راه آهن اینچه برون رسما آغاز شد.

محمد رضا قربانی افزود: این محموله ریلی که شامل 45 واگن می باشد پس از امضای تفاهم نامه در جلسه مشترک راه آهن های ایران و قزاقستان، بارگیری شده و از مرز اینچه برون وارد ایران گردید.

وی اظهار کرد: طی جلسه و همایش "جاده ابریشم جدید" نحوه همکاری و تعامل بین کشورهای ایران، ترکمنستان، قزاقستان و چند کشور دیگر برای ترانزیت و همکاری و تعاملات ریلی،بررسی گردید.

وی همچنین گفت: در جلسه مشترک یاد شده، زیر ساختهای موجود ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و همسایگان، پتانسیل های ریلی ، طرحهای توسعه جمهوری اسلامی ایران و کرویدورهای فعال که از خاک ایران می گذرند مورد مداقه و تشریح قرار گرفت و بنا شد جهت بهره برداری از مسیر اینچه برون – بندر عباس به عنوان "جاده ابریشم جدید" تلاش شود.

قربانی تصریح کرد: کلیه کارهای گمرکی و اداری این عملیات با هماهنگی و تعاملات خوب استانی انجام شده و این پروسه مهم به نحو مطلوبی با سرعت هرچه بیشتر توسط مسئولین مربوطه به سرانجام رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1691
  • کد خبر : 9859