عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان


گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان

گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان

الهه غیناقی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های بومی، از تشکیل شورای راهبردی بانوان شهرستان های تابعه متناظر شورای راهبردی استان با استفاده از بانوان صاحب نظر و فرهیخته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با دیدگاه مثبت استاندار و فرمانداران، گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان برداشته شود.
سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری در سومین نشست خود با شورای راهبردی زنان استان، ضمن ابراز مسرت از میزبانی موفق کاروان تدبیر و امید، خاطر نشان کرد: مدیریت مقتدرانه و رایزنی های قوی استاندار دستاوردهای مهمی از این سفر برای استان گلستان رقم زد. 
وی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت های بومی، از تشکیل شورای راهبردی بانوان شهرستان های تابعه متناظر شورای راهبردی استان و کمیته های ذیل آن با استفاده از بانوان صاحب نظر و فرهیخته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با دیدگاه مثبت استاندار و فرمانداران، گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان برداشته شود.
دبیر شورای راهبردی در ادامه تصریح کرد: اتاق های فکر ذیل شورای راهبردی با استفاده از تجارب اعضای این شورا و تعامل با دستگاه های اجرایی تشکیل می گردد.
وی در ادامه هدف از تشکیل اتاق های فکر را شناخت وضعیت زنان در عرصه های مختلف ، ارائه ی راهبرد ها و برنامه های کارآمد در جهت رفع موانع و فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت ارتقاء جایگاه زنان در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، و اقتصادی و در عرصه های مدیریتی قلمداد کرد.
در ادامه اعضای شورای راهبردی زنان استان ضمن ارائه نقطه نظرات خود بر تقویت سازمان های مردم نهاد تأکید کرده و افزودند: با تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی از مدیریت جزیره ای جلوگیری کنیم.
زنان صاحب نظر استان در پایان اذعان کردند: از هیچ کوشش و کمکی در راه تحقق اهداف حوزه امور بانوان و خانواده استانداری دریغ نکرده و برای ارتقاء وضعیت جامعه زنان و خروجی های مثمر ثمر اهتمام می ورزند.
گفتنی است: شورای راهبردی زنان استان به پیشنهاد دکتر هاشمی استاندار گلستان از سال پیش مرکب از جمعی از زنان فرهیخته و تأثیرگذار استان استان جهت همراهی و ارتقاء توان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به منظور استفاده از ظرفیت زنان و گسترش همکاری های گروهی در بخش های مختلف اعم از ستادی، اجرایی و آزاد تشکیل شده است.
 
 
گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان
گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان

گام مهمی در ارتقای وضعیت جامعه زنان استان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 3199
  • کد خبر : 56188