عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز به کار کمیته بانوان کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید (علیه‌السلام)


آغاز به کار کمیته بانوان کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید (علیه‌السلام)

آغاز به کار کمیته بانوان کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید (علیه‌السلام)

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری ضمن برگزاری پیش جلسات هماهنگی از آغاز به کار کمیته بانوان کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید (علیه‌السلام) خبر داد و عنوان کرد با انتخاب اعضای کمیته جلسه توجیهی تبیین شرح وظایف به منظور عملکرد هرچه بهتر این کمیته تشکیل می شود.
به گزارش دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان؛ کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید(علیه‌السلام) با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در راستای تعالی فرهنگ زیارت و تقویت جبهه مقاومت، وحدت اسلامی و تقریب مذاهب برگزار می گردد.
بر اساس چارت رؤسا و اعضای این کنگره، ریس ستاد، آیت الله نورمفیدی نماینده  ولی فقیه در استان گلستان، قائم مقام، دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان است و دبیری اجرای کنگره، برعهده ریاست اوقاف و امور خیریه استان می باشد.
در راستای اجرای این کنگره بین‎المللی ۷ کارگروه نیز تدارک دیده شده است، از جمله کمیته بانوان که مسئولیت آن را الهه غیناقی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان عهده دار است.
الهه غیناقی که حکم مسئولیت خود را از سوی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دریافت نموده، با برگزاری پیش جلسات هماهنگی جهت انتخاب اعضای کمیته و تبیین شرح وظایف آنها اقدام کرده است.
گفتنی است: هدف از برگزاری کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید بن علی بن الحسین (علیهم السلام ) معرفی دقیق تر شخصیت این بزرگوار به جهانیان و همچنین تجلیل از مقام شاخص ایشان است، چرا که مسلمانان زیادی در سراسر جهان به حضرت یحیی بن زید (ع) وپدر بزرگوار ایشان ارادت ویژه ای دارند که از جمله می توان به مردم کشور یمن، افغانستان، ترکمن ها و زیدی های سراسر جهان اشاره نمود.
شایان ذکر است: این کنگره با حضور مهمانانی از جنبش انصارالله یمن و به میزبانی گنبدکاووس در سال 98 برگزار می شود.

 آغاز به کار کمیته بانوان کنگره بین المللی حضرت یحیی‌ بن‌ زید (علیه‌السلام)


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 4120
  • کد خبر : 57518