عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختار کمیته پشتیبانی حضرت یحیی بن زید( ع) کشوری و استانی‌باشد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

ساختار کمیته پشتیبانی حضرت یحیی بن زید( ع) کشوری و استانی‌باشد

ساختار کمیته پشتیبانی حضرت یحیی بن زید( ع)  کشوری و استانی‌باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه  بیش از 70 درصد فعالیت این کنگره جهانی و بین المللی بر دوش کمیته پشتیبانی است باید این ظرفیت به صورت ملی و استانی دیده شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد پشتیبانی نخستین کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید( ع)  اظهارداشت: بار اصلی فعالیت های این کنگره جهانی بر عهده کمیته پشتیبانی است و باید ساختار این کمیته قدرتمند بوده و از ظرفیت مدیران استانی و کشوری در این کمیته استفاده شود.
وی افزود: این جلسه با هدف تبیین و آغاز سیاست ها و برنامه های ستاد برگزاری کنگره تشکیل شده و جلسات تخصصی و مبانی دیگر به زودی برگزار می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: تا برگزاری کنگره جهانی حضرت یحیی بن زید( ع)  باید پیرامون و محوطه این امامزاده و شهر زیبا سازی و تغییر در جذابیت ظاهری شهر ایجاد شود تا مورد استقبال مهمانان خارجی و داخلی واقع شود.
وی ادامه داد: برای برگزاری شایسته این کنگره از ظرفیت نخبگان،اساتید و اندیشمندان و خبرنگاران استفاده خواهیم کرد و مدیران استانی اطمینان داشته باشند که میزبان خوبی در برگزاری این کنگره خواهیم بود.

ساختار کمیته پشتیبانی حضرت یحیی بن زید( ع)  کشوری و استانی‌باشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 57722