عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در مراوه تپه


برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در مراوه تپه

برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در مراوه تپه

صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان کارگروه اجتماعی و فرهنگی در فرمانداری برگزار شد.

تاجی ضمن خیر مقدم به مسئولین افزود: امروزه جامعه درگیر آسیب های اجتماعی و فرهنگی فراوانی است که اگرچه به طور کلی ریشه کن نمیشوند اما میتوان با ارائه راهکارهای عملی و نیز تقویت اعتقادات دینی در جامعه از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

از برنامه های موثر برای عملی شدن این اهداف : ارتقای نشاط اجتماعی به عنوان یکی از عوامل عمده سرمایه اجتماعی، کاهش آسیب های اخلاقی از طریق ترویج آموزه های دینی در دو حوزه فردی و اجتماعی ،کاهش آسیب های اجتماعی با رویکرد ارتقای فرهنگ عمومی، ساماندهی و توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی مناطق ویژه اجتماعی را عنوان نمود .

 وی افزود : زمانی که مردم جامعه ای از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و طبیعی است که به موازات آن آسیبهای اجتماعی نیز کاهش می­یابد و انگیزه برای کار و تلاش افزایش می­یابد.

در ادامه و پس از تشریح وظایف کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان مراوه تپه ، اعضا به ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود پیرامون مباحث مطروحه پرداختند که نهایتا مقرر شد دستگاههای ذیربط مباحث تخصصی کارگروه را پیگیری و ضمن برگزاری جلسات تخصصی ، مسائل و مشکلات را احصاء و در جلسات بعدی کارگروه مطرح نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر شد که ادرات بهداشت ، بهزیستی و کمیته امداد نسبت به برگزاری جلسه با علما و روحانیون در جهت کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگی لازم را بعمل بیاورند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .