عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل نوسازی مدارس استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل نوسازی مدارس استان

دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل نوسازی مدارس استان

روز گذشته فرماندار کلاله بمنظور پیگیری طرح های عمرانی شهرستان با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان دیدار و گفتگو کرد.

نصرت برزگر در این دیدار با اشاره به پروژه های نیمه کاره آموزشی گفت : متاسفانه بسیاری از مدارسی که در شهرستان بویژه در روستاها داریم قدیم ساختند و نیاز به تعمیر و مرمت مجدد دارند و به لحاظ فضای آموزشی دچار مشکل هستیم که این مسئله مدیران و دانش آموزان و اولیاء محترم را با مشکل مواجه کرده اند .

وی سپس با اشاره به پروژه دارالقرآن کریم خواستار جذب منابع مالی و اجرای سریعتر این پروژه فرهنگی قرآنی برای شهرستان شد تا بتوانیم کودکان و جوانان بیشتری را در این فضاها رشد بدهیم و شاهد اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه باشیم .

فرماندار کلاله کمبود بودجه و تخصیص کم منابع به شهرستان را یکی از موانع اساسی در اجرا و اتمام پروژه ها عنوان کرد .

مخدومی مدیرکل نوسازی نیز در این دیدار با تقدیر از پیگیری های مجدانه فرماندار کلاله گفت : اصلی ترین دغدغه اداره کل نوسازی اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس کلنگ زنی پروژه های جدید است .

وی سپس با اشاره به کسری منابع در حوزه شهرستان کلاله گفت : با این توزیع منابع در عمل دست ما در اجرای پروژه ها محدود شده و باید سعی کنیم با استفاده از کمک های مردمی و سرفصل های بودجه نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کنیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 825
  • کد خبر : 12381