عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تشکر فرماندار ویژه گنبدکاووس از شرکت مردم در تشییع جانباختگان فاجعه منا


پیام تشکر فرماندار ویژه گنبدکاووس از شرکت مردم در تشییع جانباختگان فاجعه منا

پیام تشکر فرماندار ویژه گنبدکاووس از شرکت مردم در تشییع جانباختگان فاجعه منا

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در پی حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان در تشییع پیکر حجاج جانباخته فاجعه منا، پیامی صادر و از آنها تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام قدردانی مهندس حمیدی آمده است:

بدون شك ابراز همدردی وصف ناشدني عموم مردم شريف، نجيب و نوعدوست شهرستان گنبدکاووس که با حضور خود در روز های 12 و 13 مهرماه در مراسم تشییع جانباختگان منا ، تسكين دهنده آلام بازماندگان گرديده‌اند، بر تارك ذهن و قلب همه ما جاودانه خواهند ماند.
جان‌باختگان این حادثه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: (( ان‌شاءالله مشمول این کلام نورانی قرآنند که: وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله؛(۲) این برای بازماندگان، تسلّای بزرگی است. آنان پس از طواف و سعی و پس از ساعات پُربرکت عرفات و مشعر و در حال انجام مناسک حج به دیدار معبود شتافته‌اند و ان‌شاءالله مورد لطف و رحمت ویژه‌ی احدیّتند))
بدينوسيله مراتب قدرداني و سپاس بيكران خويش را به پيشگاه يكايك مردم شریف شهرستان گنبدکاووس، روحانيت معظم و مسئولان، اقشار مختلف مردم در سراسر استان که در كليه مراحل و مراسمات تشيع و تدفين شركت فرموده اند ابراز مي نمايم و برای جانباختگان فاجعه منا از درگاه خداوند اجر جزیل و برای بازماندگان آنها صبر جمیل مسئلت دارم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2529
  • کد خبر : 13307