عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز با عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع ) و یاران با وفایش به فعالیت های کمیته امداد حضرت امام ( ره ) اشاره کرد و گفت : کمیته امداد از جمله دستگاه هایی است که در بسیاری از کارگروه ها فعال است و در رفع احتیاجات جامعه نقش موثری دارد .

"علی اصغر میرزایی" افزود : کمیته امداد کارنامه خوبی در جهت تامین ارزاق و مایحتاج افراد نیازمند و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات امام عظیم الشان از خود ارائه داده و فعالیت های چشم گیری داشته است و از همه کسانی که در این نهاد مقدس کار می کنند قدردانی می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به فعالیت های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی گفت : تامین امنیت و انتظامات حوزه های شهری و روستایی از طریق این عزیزان تامین می شود و از ادارات و مردم که در جهت تامین این امر مهم با نیروی انتظامی همکاری دارن تشکر می کنم .

فرماندار بندرگز  با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ، گفت : در این ایام باید چه در بحث ها و خطابه ها و چه در حضور در مجالس و محافل و همچینین در فراگیری بحث مصیبت عظمی کربلا و در جهت شناخت زوایای قیام حسینی تلاش کنیم .

میرزایی با تشریح پیامدها و پیام های مختلف قیام کربلا ، افزود : اولین پیام اثبات مظلومیت حسین بن علی ( ع ) و یارانش است و شرایط بگونه ای بودکه فرزند پیامبر بزرگ اسلام در مکه و خانه خدا امنیت نداشت .

وی ادامه داد : دومین پیام مقابله با کج روی هایی که در جامعه اسلامی به وجود آمد ، و از بین بردن بدعت هایی که در جامعه وجود داشت و مردم به احکام روی آوردند که با اسلام ناب محمدی فاصله زیادی داشت و در چنین شرایطی بود که امام حسین ( ع ) قیام کرد و ایشان فرمودند که من برای اصلاح دین جدم قیام کردم.

این مقام مسوول افزود : پیام مهم دیگر قیام عاشورا که جهانی است برگرفته از این سخن امام حسین است که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .

وی ادامه داد : بسیاری از نهضت ها و قیام های آزادی خواهانه در جهان الهام گرفته از مکتب ابا عبدالله الحسین ( ع ) بوده است .

وی افزود : پیام دیگر نهضت عاشورا برملاشدن ماهیت بنی امیه در جامعه بود و مردم پس از حادثه عاشورا با سربازان یزید برخوردکردند و مسلمانان غفلت زده از خواب بیدارشدند و مظلومیت شهدای کربلا بلافاصله در جامعه اثرگذاشت .

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : حضور سنین محتلف در صحنه کربلا از حبیب بن مظاهر تا علی اصغر شش ماهه نشان دهنده این است که همه افراد در این قیام شرکت داشتند و ایثار و فداکاری کردند و امیدواریم همه ما بتوانیم به اهداف نهضت کربلا شناخت پیدا کنیم و رهرو راه خالصانه شهدای عزیز کربلا به ویژه حضرت سیدالشهدا باشیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت : در نهایت این مذاکرات به نتیجه ای ختم شد که نیاز بود این پرونده در صحن علنی مجلس و از طریق دستگاه های متولی مورد تایید قرار بگیرد.

میرزایی ادامه داد : با پشتیبانی و هدایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده در ادامه کار این پرونده در کشور با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی به مرحله اجرا رسید .

وی گفت : در تاریخ اسلام همه امورات با جنگ پیش نمی رفت بلکه در بعضی مواقع شرایط برای گفتگو و مذاکره فراهم بود و معمولا ائمه و انبیاء (ع) همیشه در میدان مذاکره دشمن را وادار به تسلیم می کردند ، همچنان که در مذاکرات اخیر فرزندان جمهوری اسلامی در صحنه نبرد دیپلماسی دشمنان را تسلیم کردند و الحمدلله طرف مقابل در بسیاری از خواسته های نظام مارا پذیرفت .

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود افزود : با نزدیکی به زمان انتخابات حساسیت ها و فعالیت ها بیشتر می شود به ویژه از طرف افرادی که بنا دارند کاندیدا شوند و تمام مدیران دستگاه ها و ادارات مراقب باشند خواسته یا ناخواسته به دلیل استفاده از امکانات دولتی در حمایت از کاندیداها مورد اتهام قرار نگیرند .

وی تاکید کرد : همه باید تلاش کنیم تا انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود زیرا انخابات از برآیندهای نظام و در صحنه های بین المللی به عنوان پشتوانه مهم نظام است .

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندرگز از برگزاری کنگره بزرگداشت 4000 شهید استان در آینده خبر داد و گفت : دستورالعمل ستادهای شهرستانی به ادارات ارسال خواهد شد تا تمهیدات و اقدامات لازم همکاری و برگزاری این کنگره انجام شود.

گفتنی است ، این نشست با حضور مدیر کل کمیته امداد گلستان برگزار شد.

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 583
  • کد خبر : 13819