عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 1393 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ، نهادها و بانک های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست گفت : اجتماع عظیم عزاداران حسینی در اربعین شهادت امام حسین ( ع ) نشان از درک ، اعتقاد و ایمان مردم به امام حسین (ع ) داشت که با این حرکت بزرگترین فرهنگ و اعتقاد اسلامی در دنیا نشان داده شد .

"علی اصغر میرزایی" افزود : حضور میلیونی عزاداران حسینی از کشورهای مختلف جهان در این عزاداری ، قدرت اسلام و وحدت تشییع را به جهانیان نشان داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت : مردم با حضور عظیم خود در راهپیمایی روز 9 دی جلوه ای از بصیرت را به نمایش گذاشتند .

میرزایی اظهار داشت : مردم در این روز توانستند دفاع از انقلاب ، اسلام و میثاق با ولایت را نشان دهند .

وی با اشاره به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گفت : حضور گسترده ملت ایران در این حماسه مهم ، تمام نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد.

فرماندار بندرگز یاد آور شد : با گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، انواع توطئه ها و نقشه ها برای شکست آن برنامه ریزی شد که با عنایت و لطف خداوند متعال و رهبری حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری در کنار حضور ملت ایران ، تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است .

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته وحدت اشاره کرد و گفت : در قرآن و قبل از اسلام در زمینه وحدت تاکید فراوانی شده است .

فرماندار بندرگز همچنین از میزبانی و استقبال بی نظیر مردم استان و شهرستان از رییس جمهوری در دهمین سفر استانی قدردانی کرد .

در این جلسه سعید هراتی به عنوان بخشدار جدید بخش نوکنده و محسن مردانی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز معرفی شد .

گفتنی است ، امام جمعه بندرگز و مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری نیز در این نشست حضور داشتند .

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 984
  • کد خبر : 4534