عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش مهم دانشجویان در انتخابات باید حضوری پر شور و فعال باشد


نقش مهم دانشجویان در انتخابات باید حضوری پر شور و فعال باشد

نقش مهم دانشجویان در انتخابات باید حضوری پر شور و فعال باشد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : نقش مهم دانشجویان در انتخابات باید حضوری پر شور و فعال باشد.

"علی اصغر میرزایی" در آیین روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری خاطر نشان کرد : نقش مهم دانشجویان در انتخابات پیش رو باید حضوری پر شور و فعال باشد و مردم را آگاهانه به سمت انتخابات سوق دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز افزود : با حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد افزایش اقتدار نظام در عرصه بین المللی خواهیم بود.

میرزایی اظهار داشت : حضور حداکثری مردم در انتخابات ، نقش ارزنده ای در پیشگیری از دشمنی ها و مقابله با توطئه های آنان دارد .

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه بزرگ ترین نقطه قوت و موفقیت نظام ، ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: انتخابات کشورمان از بی نظیرترین انتخابات از لحاظ سلامت و حضور است و نوع حضور نشان از شعور دارد.

وی با اشاره به حضور آگاهانه مردم در انتخابات سال 92 ، ابراز امیدواری کرد، با حضور حداکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری ، بهترین گزینه ها برای بر عهده گرفتن مسئولیت خطیر خدمت به مردم انتخاب شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در ادامه به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در گلستان اشاره کرد و گفت : این اجلاسیه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 25 آذر ماه سال 95 و همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

میرزایی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکیدکرد و گفت : تبیین سیره شهدا، پشتوانه قوی فرهنگی ، معنوی و اجتماعی کشور است.

وی اظهار کرد: اگر امروز در دنیا عزتمند هستیم بخاطر شهدا است که با جانفشانی های خود در برابر قدرتمندان ایستادگی کردند.

فرماندار بندرگز گفت : با وجود اینکه دشمنان هر روز با نقشه های خود برنامه ای برای از بین بردن انقلاب و نظام دارند اما با روحیه استکبارستیزی ، مقاومت ، ایستادگی و از خودگذشتگی دسیسه های آنان را نقش بر آب خواهد شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه شهدا سرمایه کشور هستند افزود:  هم اکنون باید در حفظ این مهم ، فرهنگ ترویج و شهادت در جامعه نهادینه شود و اقشار مختلف بویژه دانشجویان نیز ضمن همکاری در برگزاری اجلاسیه ، تلاش کنند تا در مسیر این شهدا گام بردارند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1904
  • کد خبر : 15191