عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشاور بانوان فرمانداری ویژه از مرکز ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر بازدید کرد


مشاور بانوان فرمانداری ویژه از مرکز ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر بازدید کرد

مشاور بانوان فرمانداری ویژه از مرکز ترک اعتیاد بانوان شهرستان آزادشهر بازدید کرد

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه در بازدید از مرکز ترک اعتیاد بانوان رو به فردا ازادشهر گفت: بدلیل نقش کلیدی زنان در خانواده و جامعه آسیب های اعتیاد آنان علاوه بر آسیب های فردی که به سلامت خود فرد می رسد آسیب های جبران ناپذیری نیز بر پیکر خانواده و جامعه وارد می کند.
سکینه جمعه نیا تصریح کرد: زنان به عنوان عامل اصلی تربیت فرزندان و ایجاد آرامش در خانواده مسئولیت بسیار مهمی را در خانواده بر دوش می کشند و اعتیاد آنان باعث می شود که این وظیفه مختل شود چرا که زنان معتاد معمولا می توانند وظیفه مادری و همسرس خود را به خوبی انجام دهند و به همین دلیل فرزندان آنان در معرض مشکلات روحی و روانی قرار می گیرند.
زکریا سوسرایی مسئول مرکز ترک اعتیاد رو به فردا با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: یکی از راه های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اعتیاد است.با توجه به نقش زنان و تاثیر گذاری آنان در خانواده و جامعه دشمن برای معتاد کردن بانوان ما به ویزه قشر جوان و دانشجو طرح و برنامه دارد.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرکز ترک اعتیاد بانوان هزینه های بالای نگهداری و کادر درمان ،ایجاد فضای کار و اشتغال- ارتباط و پایدار با مدد جویان بعد از ترک مرکز را از عوامل اصلی حفظ پاکی معتادان برشمرد.
وی از مسئولین خواست تا از طریق اموزشهای فنی و حرفه ای رایگان و ایجاد اشتغال برای مددجویان به پاکی آنان کمک کنند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1721
  • کد خبر : 16812