عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر انقلاب اسلامی سرچشمه جوشان طاغوت ستیزی در جهان بود

فرماندار کلاله :

دهه فجر انقلاب اسلامی سرچشمه جوشان طاغوت ستیزی در جهان بود

دهه فجر انقلاب اسلامی سرچشمه جوشان طاغوت ستیزی در جهان بود

 فرماندار کلاله در سومین‌جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گفت دهه فجر انقلاب اسلامی سرچشمه جوشان طاغوت ستیزی در جهان بود لذا حفظ و گرامیداشت این ایام مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی است .

ایشان در ادامه از تمام ادارات و نهادهای شهرستان به سبب مشارکت در برنامه های دهه فجر قدردانی کردند و از همه خواستند تا با جامعه هدف خود حضوری گستره در راهپیمایی داشته باشند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام دیلمی دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر ضمن تبریک این ایام گفت حساسیت انتخابات مجلس به سبب نگا ه خاص دشمنان بیشتر است و باید هوشیارتر از قبل باشیم. ایشان افزودند : همانطور که مقام معظم رهبری می فرماید بزک  چهره  هیولایی آمریکا خیانت است به مردم ، آمریکا هنوز همان آمریکاست . رابطه  ما با آمریکا رابطه میش و گرگ است . خوی استکبار و چپاول و خیانت است لذا اگر خنده ای می کند در پس آن خنده بدنبال نفوذ است . عیادی استکبار در دو محور عملکرد سالیانه خود را رصد میکنند .

 اول ، بحث 22 بهمن است . در روز 22 بهمن مردم ایران آیا پای ارزشهای خود هستند یا نه ؟ پای گفتمان خود هستند یا نه ؟ آیا جامعه زنان جامعه جوانان و اقشار مختلف مردم در صحنه حضور پیدا می کنند یا نه ؟ میزان حضور مسئولین در 22 بهمن چقدر است ؟ همه این موارد را دشمن رصد می کند لذا بزرگترین رزمایش و مانور، مانور 22 بهمن است و به فضل الهی با حضور شما مسئولین و همه مردم آگاه همچون سنوات گذشته باشکوه برگزار خواهد شد .

دوم ، بحث انتخابات 7 اسفند است حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی وظیفه دوم ، وظیفه پیاده شدن گفتمان امام و رهبری باشد یعنی انتخاب اصلح ، کسانی که فانی در خدمت به مردم باشند و مردم را نردبان فرض نکنند کسانی که متخصص باشند ، کسانی که نسبت به ولایت فقیه پذیرش مطلق داشته باشند

ایشان افزودند ان شا الله مردم ما با پیروی از رهبری حماسه ای دیگر در بیست و دوم بهمن خلق خواهند کرد

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان به برنامه های ویژه بسست و دوم بهمن اشاره کرده و گفتند همچون سالهای گذشته طنین االه اکبر از ساعت بیست و یک در تمام نقاط شهر خواهیم داشت همچنین در شب بیست و دوم مراشم نور افشانی به یمن این پیروزی بزرگ برنامه ریزی شده است. در ادامه نسبت به هماهنگی دستگاهها جهت اجرای راهپیمایی بیست و دو بهمن انجام گرفت. در روز بیست دوم بهمن ساغت ده صبح مراشم راهپیمایی از میدان مرکزی آغاز و در محل مصلی با سخنرانی و قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل خاتمه خوا هد یافت. پوشش خبری و رسانه ای و امکانات مورد نیاز برنامه هم به دستگاههای مختلف واگذار گردید.

دهه فجر انقلاب اسلامی سرچشمه جوشان طاغوت ستیزی در جهان بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 940
  • کد خبر : 17417