عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار مراوه تپه با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان


نشست فرماندار مراوه تپه با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان

نشست فرماندار مراوه تپه با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، امروز یکشنبه 25 بهمن 94 جلسه مشترک فرماندار با نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان مراوه تپه با حضور دادستان ، رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات در محل دفتر فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت : انتخابات مظهر اراده ملی و تجلی گاه حضور مردم است و مردم بزرگ و قهرمان شهرستان مراوه تپه با نیروی وحدت بخش راهپیمایی  22 بهمن در هفتم اسفند ماه به پای صندوقهای رأی خواهند آمد .

فرماندار مراوه تپه با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات نقش ویژه ای در جلب مشارکت مردم در انتخابات دارند تصریح کرد : کاندیداها با رعایت مقررات و اخلاق انتخاباتی ، ستادهای تبلیغاتی خود را به خوبی مدیریت کرده و در سخنرانی های خود منویّات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات ، همدلی ، همزبانی و ... را مدّ نظر داشته باشند .

رئیس ستاد انتخابات مراوه تپه اذعان داشت : کاندیداها از مطرح کردن مسائل قومیتی و مواردی که باعث انشقاق می شود پرهیز نموده و مسئولین ستادها و هواداران خود را توجیه نمایند .

وی اضافه کرد : 70 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابات شهرستان مراوه تپه وجود دارد و کاندیداها تا دوم اسفند ماه فرصت دارند تا نمایندگان خود را جهت حضور در شعب اخذ رأی به ستاد انتخابات شهرستان معرفی نمایند .

در ادامه روسای هیئت نظارت و هیئت بازرسی و دادستان نظرات خود را مبنی بر قوانین و مقررات انتخابات بیان داشتند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .