عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان با امام جمعه شهر مراوه تپه


دیدار فرماندار شهرستان با امام جمعه شهر مراوه تپه

دیدار فرماندار شهرستان با امام جمعه شهر مراوه تپه

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه، امروز 3 اسفند 94 و در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرماندار شهرستان با امام جمعه شهر مراوه تپه دیدار و گفتگو کرد.

اسمعیل تاجی در این دیدار از تلاش های علمای معزز شهرستان در جهت جلب مشارکت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به اهمیت انتخابات 7 اسفند ، خواستار همکاری بیشتر جامعه روحانیت و حضور حداکثری مردم در انتخابات شد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه تصریح کرد : همه اقشار و تمامی کسانی که برای رونق و سر بلندی کشور دل می سوزانند باید هم صدا و هماهنگ در عرصه انتخابات حاضر شوند و به دور از هرگونه اختلاف و دودستگی دِین خود را به شهیدان ، امام راحل و رهبر معظم انقلاب ادا کنند.

 حاج آخوند غراوی فر، امام جمعه مراوه تپه نیز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل انتخابات با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت : بحمدا... مردم مراوه تپه در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند و در انتخابات هفتم اسفند نیز قاطعانه حمایت و پشتیبانی خود را از آرمانهای نظام اسلامی و منوّیات مقام معظم رهبری اعلام خواهند کرد .


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .