عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کم کاری و تخلف در حوزه سلامت قابل گذشت نیست


کم کاری و تخلف در حوزه سلامت قابل گذشت نیست

کم کاری و تخلف در حوزه سلامت قابل گذشت نیست

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت تلاش برای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه، اظهار داشت: هرگونه کم کاری و تخلف در این حوزه قابل گذشت نیست
مهندس محمد حمیدی درجلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس، گفت: مدیران، مسئولان و کارشناسان موظف اند ضمن اجرای مصوبات این شورا، در جهت ارتقای بهداشت و سلامت جامعه نیز با متولیان بهداشت و درمان همکاری نمایند.
وی بااشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی که تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران به گنبدکاووس می آیند، توجه به مسائل بهداشتی و سلامت بویژه کنترل و نظارت بر مواد غذایی ضروری است.
مهندس حمیدی، برخورد جدی با دستفروشان دوره گرد و واحدهای صنفی بدون مجوز عرضه کننده مواد غذایی را درایام نوروز مهم دانست و اضافه کرد: بازرسی و گشت های نظارتی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بویژه غذاها و نان های سنتی بایستی به صورت مشترک ازسوی متولیان این حوزه انجام شود.
وی با یادآوری ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در مکان های تفریحی و گردشگری و نیز اسکان مسافران تصریح کرد: حضور پزشکان متخصص درمراکز درمانی و تامین آب شرب در تفرجگاه ها و بوستان ها نیز مورد توجه قرار گیرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به طرح بسیج سلامت نوروزی که از اول اسفند 94 آغاز و تا 15 فروردین 95 ادامه دارد، برلزوم همکاری همه ادارات و نهادها براساس شرح وظایف اعلامی دراین طرح تاکید کرد.
رسول صلاحی گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی باهدف ارتقای سطح سلامت جامعه، بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کنترل بیماری ها هر ساله توسط وزارت بهداشت و درمان با همکاری دیگر ادارات و نهادها اجرا می شود.
وی افزود: دراجرای این طرح کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بصورت شبانه روزی ازتمام واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز مراکز اقامتی و پذیرایی بازدید می کنند، ضمن اینکه در این طرح همه مراکز درمانی و اورژانس 115 نیز آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی هستند

کم کاری و تخلف در حوزه سلامت قابل گذشت نیست

 

کم کاری و تخلف در حوزه سلامت قابل گذشت نیست

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 763
  • کد خبر : 18543