عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد


اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان باحضور احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول،جمشیدی دادستان،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ومدیران ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی یکی ازواجبات جامعه اسلامی است وتمام مسئولین وظیفه دارند در تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام بیشتری برداند واجرایی شدن این طرح باید اول از خانواده های خودمان آغازشود تاالگویی باشد برای افراد جامعه.

تجری مفرد اظهارداشت: مردم شهرستان بار دیگر پایبندی خود به ارزش های نظام را با حضور در انتخابات 7 اسفند امسال ثابت کردند و ما مسئولین در قبال این حضور وظیفه داریم تا خدمتگزار خوبی برای نظام ومردم باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از عوامل برگزار کنندگان انتخابات خاطر نشان کرد: هماهنگی، تعامل و همدلی که بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات وجود داشت باعث که در شهرستان انتخابات سالم، قانون مند و با حضور پرشور مردم برگزار شود.

فرماندار در ادامه افزود: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به گونه ای است که در ساختار فکری دنیا این سوال حاکم است که نظامی که استوار بر آرای مردمی است، چگونه می تواند به این قدرت و صلابت دست یابد و باید گفت این به برکت حضور اساسی ترین رکن انقلاب یعنی مردم غیرتمند ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام است.

وی تصریح کرد : وظیفه قانونی و عقلانی ما مسئولان دولتی این است که در راستای سیاست دولت حرکت کنیم و امیدوارم با همدلی و همکاری تمامی مسئولان و مدیران شهرستانی و تمامی جریان های سیاسی شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم .

فرماندار در این جلسه با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال 95 و ارج گذاری به تلاشها و زحمات بی وقفه دستگاه های اجرائی و با تاکید مجدد بر ضرورت وسعت بخشی به این تلاش ها بمنظور ارائه خدمات هر چه بیشتر و با کیفیت تر به آحاد مردم شریف ، خواستار بکارگیری همه ظرفیت ها و امکانات جهت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی شدند.

تجری مفرد ضمن اشاره به پتانسیل های گردشگری و توريستي شهرستان علی آباد کتول گفت: با توجه به اينكه مناطق گردش پذير در اين شهرستان از جمله آبشارکبودوال و دهنه محمد آباد کتول و زرین گل می باشد، دستگاه های مرتبط اطلاع رساني و كمك به مسافرين و گردشگران نوروزی را داشته باشند.

در پایان جلسه از مدیران حاضر درجلسه از رهنمود های امام جمعه شهرستان بهره مند شدند.

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد

 

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد

 

اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی از واجبات می باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .