عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است


دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول بااحضور احمد تجری مفرد فرماندار،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ،مهاجرمدیرکل جهاد کشاورزی گلستان ومدیران شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارضمن تبریک ایام دهه مبارک فجرگفت:حضور فعال تمام اقشار مردم از اهداف برنامه‌های دهه فجر است ودر این زمینه استفاده از نشاط مردمی باید در اولویت باشد.

فرماندارافزود:این ایام فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است وبرنامه های دهه فجر، به حق مردمی است و باید مردمی باشد.

تجری مفرد اظهارداشت:برنامه های دهه فجر باید با نگاه تقویت انقلاب و نظام اسلامی، راه امام(ره) و شهدا و آرمان های مقام معظم رهبری و ولایت، تقویت دولت خدمتگذار،تدبیروامید و خدمت به مردم باشد و برنامه های دهه فجر از طریق رسانه ها و صدا و سیمای مرکز به مردم بیان شود.

درادامه فرماندارگفت:مذاکرات هسته ای و برجام با لطف خداوند و هدایت ولایت و فرماندهی کل قوا و تدبیر رئیس جمهور محترم و مقاومت ملت و دعای مردم به فرجام رسید و تدبیری فراهم شد که مذاکرات، خط ولی فقیه را طی کرده و امروز ایران اسلامی با امنیت کامل و اقتدار است.

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی 148 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 465 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند رای مردم بعنوان حق الناس است افزود: آرامش و اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور،استانداری ها وفرمانداری ها است .

تجری مفرد با اشاره به برگزاری به نحو احسن انتخابات، گفت: رعایت قوانین و اجرای آن در تمام سطوح برگزاری چه قبل از تبلیغات نامزدها و چه بعد از اتمام آن ، از مواردی است که اعضا بایستی تا پایان برگزاری آخرین روز انتخابات به صورت منظم اجرا نمایند.

فرماندار اجرای دقیق و مو به موی قوانین جاری در مورد انتخابات را راهبردی اساسی در برگزاری سالم انتخابات دانستند و افزودند: در راستای جلب اعتماد عمومی و فراهم نمودن زمینه های حضور آگاهانه و مسئولانه مردم که به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی محسوب می گردد؛ اجرای دقیق قوانین را فدای هیچ مصلحتی نمی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و با همدلی و همزبانی میان هیات های برگزارکننده انتخابات و نیز اجرای دقیق برنامه ها براساس جدول زمانبندی شده انتخابات؛ شاهد خلق حماسه دیگر با حضور حداکثر مردم باشیم.

درادامه تجری مفرد بیان کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب 134 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 450 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود.

وی افزود: عملیات اجرایی 14 پروژه علی آباد کتول نیز با اعتبار 15 میلیارد ریال در دهه فجر آغاز می شود.تجری مفرد عنوان کرد: از مجموع طرح هایی عمرانی و تولیدی اشتغالزا تعداد 22 هزار و 776 خانوار بهره مند شده و برای 115 نفر در شهرستان اشتغالزایی می شود.

فرماندار علی آباد کتول در ادامه بهره برداری از روگذر محور علی آباد کتول – مزرعه، افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهر سنگدوین، بهره برداری از 8 طرح توسعه برق رسانی، بهره برداری از 4 طرح آبرسانی شهری و روستایی، افتتاح بیش از 10 طرح زیربنایی بخش کشاورزی، اجرای طرح های راه سازی، گاز رسانی به 3 روستا و 2 واحد صنعتی بزرگ، افتتاح همزمان 53 طرح اشتغالزای کوچک از جمله مهمترین طرح های قابل بهره برداری این شهرستان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

وی درادامه گفت: مصلی نماز جمعه الغدیر و اورژانس شهر فاضل آباد و احداث مسجد بین راهی و پایگاه امداد و نجات بین شهری از مهمترین پروژه هایی هستند که در این ایام کلنگ زنی خواهند شد.

امام جمعه علی آباد کتول با تاکید بر لزوم اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی مختص زمان تحریم و جنگ نیست، بلکه یک چشم‌انداز بلندمدت، پیش روی اقتصاد کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول شهرستان علی آباد کتول ، اقتصاد مقاومتی را لازمه رسیدن به اهداف والای کشور دانست و اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند توجه به اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار ما باشد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

 

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

 

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

 

دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .