عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مقابله با آسیب های اجتماعی باید از خانواده آغاز گردد

فرماندار مراوه تپه :

مقابله با آسیب های اجتماعی باید از خانواده آغاز گردد

مقابله با آسیب های اجتماعی باید از خانواده آغاز گردد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه جلسه كارگروه فرهنگي و اجتماعي شهرستان با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی و با حضور ائمه جمعه و جماعات ، روسا و کارشناسان ادارات شهرستان و به ریاست فرماندار تشکیل شد.

اسمعیل تاجی ضمن تقدیر از کسانی که در جهت سلامت جامعه تلاش می کنند گفت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری علاوه بر مسائل اجتماعی از جمله انتخابات، مواد مخدر، طلاق ، خودکشی و ... معضلات اجتماعی است .

وی افزود : معضلات اجتماعی مقوله ای است که در ابتدا خانواده ها را در بر می گیرد و قطعا وقتی که خانواده درگیر این مسایل شود جامعه را بطور مستقیم تحت تأثیرقرار خواهد داد و خانواده ها در همه حال باید مواظب ومراقب فرزندان خود باشند .

فرماندار مراوه تپه اظهار داشت : خانواده ها باید فرزندان خود را از آسیب ها و معضلات و مشکلاتی که در مقابل آنان می باشند آگاه نمایند .

تاجی با تأکید بر تشکیل کلاس ها و کارگاههای آموزشی در شهرستان و روستاهای تابعه تصریح کرد : يكي از ترفند هاي اجتماعي و فرهنگي دشمن سست كردن پايه‌هاي ديني و اعتقادي جوانان است كه باید با استفاده از پتانسيل ها و توانايي ها واستفاده ازفرهنگ غني اسلامي  و ديني در ابعاد مختلف با اين مسئله مقابله كرد كه يكي از راه هاي مهم مبارزه  استفاده از ظرفيت علماء و روحانيون در سطح مساجد و حوزه هاي علميه و نماز جمعه و جماعات است تا در اين مورد در جامعه حساسيت ايجاد شود .

وی اضافه کرد : بحمد الله خودکشی در شهرستان کاهش یافته از همه علما و روحانیون و روسای ادارات خواست تا با تعامل و همکاری آسیب ها و معضلات را در شهرستان حل نمایند .

مقابله با آسیب های اجتماعی باید از خانواده آغاز گردد

 

مقابله با آسیب های اجتماعی باید از خانواده آغاز گردد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .