عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان پاکسازی می شود

فرماندار در سومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا:

مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان پاکسازی می شود

مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان پاکسازی می شود

 فرماندار شهرستان آق قلا از پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

 سومین جلسه شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی " در سومین جلسه شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر از مباحث بسیار مهم و اساسی می باشد که در سطح کشور هم بسیار جدی گرفته شده است.

 وی افزود: در همین راستا و در سال جاری مناطق آلوده در سطح شهرستان آق قلا، کنترل و با توزیع کنندگان مواد مخدر در جامعه به شدت برخورد می شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: با توجه به کاهش سن مصرف مواد مخدر و نیز شیوع آن در بین جوانان و حتی ورزشکاران، اصلی ترین و مهمترین مطالبه مردم پاکسازی نقاط آلوده و مقابله جدی با خرده فروشان و عرضه کنندگان موادمخدر است.

 رئیس شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا بر ضرورت شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده شهر به صورت جدی تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در مناطق آسیب پذیر شهر می تواند در امر مبارزه با مواد مخدر بسیار تأثیر گذار باشد.

 این مقام مسئول اضافه کرد: همه اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید دست به دست هم داده و با تعامل و هم اندیشی درصدد رفع مشکلات شهرستان باشند تا شاهد شهرستانی عاری از هرگونه آلودگی باشیم.

 وی گفت: باید نحوه عملکرد سال گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن سنجیده شود.

 "هیوه چی" با اشاره به اهمیت فراوان مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه گفت: با توجه به اینکه عوامل روانی، اجتماعی و اقتصادی در بحث اعتیاد دخیل است، از این رو ما باید با کمک گرفتن از کارشناسان، مشاوران مجرب و برنامه ریزی صحیح از میزان آسیب ها بکاهیم.

مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان پاکسازی می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 760
  • کد خبر : 21753