عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزشهای نرم افزاری بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

فرماندار شهرستان آق قلا:

آموزشهای نرم افزاری بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است

آموزشهای نرم افزاری بهترین  راه مبارزه با مواد مخدر است

 الیاس هیوه چی در سومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا که در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید اظهار داشت: مبارزه فیزیکی نیروی انتظامی یکی از راههای مبارزه است اما آموزشهای نرم افزاری بهترین راه مبارزه با مواد مخدر است.

فرماندار شهرستان آق قلادرادامه بیان داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر، شناسایی توزیع‌کنندگان و دستگیری آنان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده شوم است.

رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا در ادامه با مهم توصیف کردن پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز در برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان و تبلیغ مبلغان در مساجد شهرستان، عنوان کرد: به لحاظ اینکه نوجوانان دانش آموز ما از یک برنامه منسجم آموزشی رها شده اند ممکن است احساس خلاء کنند و حتماً باید برنامه ریزی داشته باشیم . لازم است با آموزش خوب اوقات فراغت تابستانه را هدفمند و همراه با شادابی فراهم کنیم و از این ظرفیت در جهت انتقال پیامهای پیشگیری از اعتیاد نیز استفاده کنیم .

وی با بیان اینکه بنای دولت تدبیر و امید و نظام بر پیشگیری از مواد مخدر است، تاکید کرد: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا اشتغال رامهم‌ترین نیازنجات‌یافتگان ازموادمخدر دانست و افزود: مسئولان دستگاه‌ها با فراهم کردن فرصت‌های شغلی می‌توانند احساس امنیت را در نجات‌یافتگان از مواد مخدر افزایش دهند و از گرایش دوباره آنها به مواد جلوگیری کنند.

 

آموزشهای نرم افزاری بهترین  راه مبارزه با مواد مخدر است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 818
  • کد خبر : 10972