عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاههای مربوطه در ثبت به موقع وقایع حیاتی نهایت همکاری را داشته باشند

تجری مفرد:

دستگاههای مربوطه در ثبت به موقع وقایع حیاتی نهایت همکاری را داشته باشند

دستگاههای مربوطه در ثبت به موقع وقایع حیاتی نهایت همکاری را داشته باشند

 احمد تجری مفرد  به بيان اهميت ثبت وقايع چهارگانه حياتي در موعد مقرر پرداخت و از ارگانهاي ذيربط خواست تا در ثبت به موقع اين وقايع همكاري لازم را با ثبت احوال داشته باشند.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیایتی شهرستان، افزود: وظیفه ثبت احوال، ثبت به‌موقع و به روز وقایع حیاتی چهارگانه، صدور اسناد هویتی، انتشار آمارهای حیاتی، صدور کارت ملی هوشمند و ... با هدف استقرار نظام جامع شناسایی مردم و زیر ساخت‌های استراتژیک دولت الکترونیک است.

وی بیان داشت: کار مهم ثبت احوال ثبت به موقع وقایع حیاتی و انتشار آمار است و مهمترین مؤلفه اثرگذار در برنامه‌ریزی کشور می‌تواند آمار باشد که این مهم توسط ثبت احوال رقم می‌خورد و آماری که توسط سازمان ثبت احوال ارائه می‌شود آمار دقیق و به روز است.

امان زاده رئيس اداره ثبت احوال، با ارائه گزارشي به چگونگي ثبت وقايع حياتي چهارگانه و آمار آن در 6 ماهه ابتداي سال جاري پرداخته و از شبكه بهداشت ، شهرداريها و دهياران انتظار همكاري بيش از پيش مي رود.

وی همچنين به خدمات نوين الكترونيكي در ثبت احوال اعم از صدور شناسنامه مكانيزه بزرگسال، آرشيو الكترونيكي اسناد سجلي و ايجاد مقدمات صدور كارت ملي هوشمند و اهميت آنها در اتقان اسناد هويتي اشاره کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .