عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول


دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بااحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیداروگفتگو کرد.

فرمانداردر این دیدار وحدت و تعامل و همکاری بین ادارات زمینه خدمت رسانی به مردم و احیاء آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه و موقوفات تاکید کردند.

تجری مفرد به بیان پتانسیل و ظرفیت های متعدد شهرستان پرداخت و گفت: شهرستان علی آباد کتول یک شهرستان خاص و ویژه در تمامی عرصه ها است که در تمام مسائل پشتیبان ولایت،نظام مقدس جمهوری اسلامی ودولت کریمه می باشند.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان گلستان در ادامه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: بهترین تعریف از اقتصاد مقاومتی تبدیل تهدیدها به فرصت هاست که این مهم از چند سال پیش به برکت وجود همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم تحقق یافته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان وشهرستان درامر موقوفات پرداخت واظهارداشت: این نهاد آمادگی کامل همکاری در اجرای طرح ها و برنامه های اوقاف شهرستان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی دراین دیدار به بازدیدها وبازرسی های مستمراز مجموعه اوقاف در شهرستان های استان انجام شده اشاره کرد وگفت: عملکرد ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان های استان طبق برنامه های ارائه شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین درپایان ازفرمانداربه خاطر همکاری وی باادارکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان وشهرستان تقدیروتشکرکرد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .