عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول


دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

دیدارمدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گلستان بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بهمراه مدیر شهرستان و هیت همراه با حسن هدایتی کتولی فرماندارعلی آباد کتول دیداروگفتگو کرد.

فرمانداردر این دیدار وحدت و تعامل و همکاری بین ادارات زمینه خدمت رسانی به مردم و احیاء آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه و موقوفات تاکید کردند.

هدایتی کتولی در اين ديدار با تاكيد بر ولايي و فرهنگي بودن مردم اين منطقه اظهار داشت:وجود امامزادگان و ارادت مردم اين شهرستان به ائمه اطهار گواه بر فضاي معنوي و مذهبي مردم شهرستان علی آباد کتول است.

در این نشست فرماندار با اشاره به جایگاه والای وقف اظهار داشت: احیاء موقوفات در جامعه می تواند سرمنشا خیرات و برکات زیادی در جامعه باشد.

هدایتی کتولی به بیان پتانسیل و ظرفیت های متعدد شهرستان پرداخت و گفت: شهرستان علی آباد کتول یک شهرستان خاص و ویژه در تمامی عرصه ها است که در تمام مسائل پشتیبان ولایت،نظام مقدس جمهوری اسلامی ودولت محترم تدبیر وامید می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی دراین دیدار به بازدیدها وبازرسی های مستمراز مجموعه اوقاف در شهرستان های استان انجام شده اشاره کرد وگفت:عملکرد ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان های استان طبق برنامه های ارائه شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین درپایان ازفرمانداربه خاطر همکاری وی بااداره کل اوقاف وامورخیریه استان گلستان وشهرستان تقدیروتشکرکرد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .