عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های هفته دولت شهرستان گنبد کاووس ارزیابی می شود


برنامه های هفته دولت شهرستان گنبد کاووس ارزیابی می شود

برنامه های هفته دولت شهرستان گنبد کاووس ارزیابی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه مسوولان کمیته های ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: یکی از ابتکارات این ستاد افزایش کمیته ها و ایجاد کمیته بانوان و جوانان است که باید از ظرفیت حضور بانوان در بزرگداشت این هفته استفاده شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی با اشاره به جدول زمانبندی هفته دولت گفت: افتتاح متمرکز پروژ ه ها به صورت استانی در یکی از شهرستانها با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد و دیدار مردمی وزیر کشور با مردم را خواهیم داشت.
وی یکی از ویژگیهای برنامه امسال هفته دولت را توزیع عادلانه برنامه ها با نگاه متوازن عنوان کرد و گفت: امسال سال پایانی دولت هست و مجموعه دولت یازدهم آخرین مراسم هفته دولت را تجربه میکند و باید دستاوردهای دولت درسه سال گذشته به مردم معرفی شود.
کریمی افزود: بزرگداشت این هفته زیر ذره بین کشورهای خارجی و نگاه تیزبین افکار عمومی قرار دارد و به عنوان مدیران دولتی باید در مراسمات حضور فعال داشته باشیم. و حضور خبرنگاران از جمله خبرگزاری دولت و صدا و سیما را در مراسمات مهم ارزیابی کرد.
فرهاد شیبک معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه نیز در این جلسه با گزارشی از برنامه های فرهنگی ورزشی و عمرانی واقتصادی هفته دولت اظهار داشت: انتظار داریم برنامه ها پر محتواتر برگزار شود و شهرداری و شورا پشتیبانی لازم را انجام خواهند داد و باید از ظرفیت روابط عمومی ها در چهارچوب گزارش ها و مستندسازی ها استفاده شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 24140