عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود


عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود

عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اعلام اینکه عملیات اجرایی و بهره برداری از 210 پروژه عمرانی و اشتغالزا در ایام هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود،افزود: در مجموع برای این پروژه ها حدود 700میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته یا هزینه شده است
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد هفته دولت شهرستان، افزود: از این تعداد 111 پروژه در حوزه عمرانی با 490 میلیارد ریال و 99 پروژه نیز در حوزه پروژه های اقتصادی و اشتغالزا با ایجاد اشتغال برای 432 نفر و اعتبار 200میلیارد ریال است.
وی پروژه های حوزه سلامت از جمله راه اندازی بخش دیابت ، اطفال و ccu، Icu و vip و احداث زایشگاه در بیمارستان ها، احداث آب بندان روستای کرند، گازررسانی به شش روستای بخش مرکزی شهرستان و کلنگ زنی پل دوم گدم آباد را از جمله مهمترین پروژه های هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس اعلام کرد.
وی با اشاره به برنامه سفر وزیر کشور به استان گلستان در ایام هفته دولت گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ، شهرستان گنبدکاووس نیز میزبان وزیر کشور خواهد بود و در آن سفر مهمترین خواسته های شهروندان گنبدکاووس از جمله پروژه راه آهن ، احداث بیمارستان 800 تختخوابی، جاده نفت و ایجاد دانشکده پزشکی به وزیر کشور به عنوان نماینده عالی دولت اعلام خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت در زمینه های مختلف ذکر و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید بیشتر از اینکه به فکر برجسته کردن اقدامات خود باشد، به دنبال کار و تلاش و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم بوده است.
مهندس کریمی افزود: مردم حق دارند بدانند که دولت چه خدماتی به آنها ارائه کرده و هفته دولت یکی از این فرصت ها است تا مردم با خدمات دولتمردان برای توسعه و پیشرفت کشور و کاستن از مشکلاتشان آشنا شوند.
معاون استاندار گلستان با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال محوریت همه فعالیت های اقتصادی دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی تعریف شده و همه باید تلاش بکنیم با استفاده از این ظرفیت، اقدامات موثری در حزوه خدمات رسانی به مردم داشته باشیم.
در این نشست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: برای اجرای مطلوب برنامه های هفته دولت چهار کمیته شامل فرهنگی اجتماعی، تبلیغات و مراسم ، ارزیابی و افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی تشکیل شده است.
احمد دستمرد با بیان اینکه برنامه های ایام هفته دولت در قالب این کمیته ها ساماندهی شده است، از اعضای کمیته ها خواست در اجرای برنامه های تدوین شده تلاش موثر و همکاری لازم داشته باشند.

عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود

 

عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود

 

عملیات اجرایی و افتتاح 210 پروژه در هفته دولت در گنبد کاووس آغاز می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 893
  • کد خبر : 23895