عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد


دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز با حضورمدیران ادارات و نهادها درمحل سالن اجتماعات مرکزآموزش فنی و حرفه ای بندرگز برگزار گردید.

فرماندارشهرستان بندرگز با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین وگرامیداشت حماسه جاویدان قیام کربلا گفت: حضوردرایام اربعین وحرکت بی نظیرعاشقان حسین(ع) حامل پیامهای مهمی است که از جمله این پیامها ایستادگی مسلمانان در برابر ارزشهای دینی واسلامی خود است و اینکه مسلمان واقعی در مقابل مقابل هجوم خرافات وبدعت ها همانند امام حسین(ع) باید از تمام هستی خود بگذرد و این اقدام درکربلا عملی ماندگار شد و امروز شاهدیم بعد از گذشت بیش از هزار سال از قیام تاریخی امام حسین(ع) پیام عاشورا روز به روز تازه تر و ملموس تر می شود .

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان بندر گز اظهار داشت :  بحث اجلاسیه سرداران و4هزارشهید استان گلستان را باید افتخار استان بدانیم  و اعتقاد داریم شهدا ماندگار هستند ونزد خداوند منان روزی می خورند و با این اعتقاد باید اجلاسیه سرداران و4هزار شهید استان گلستان را به بهترین شکل برگزار کنیم .

وی ادامه داد  :  درآستانه 5آذر و هفته بسیج قرار داریم ضرورت دارد در هفته بسیج برنامه های اجلاسیه سرداران و 4هزار شهید استان را مشخص تر و ویژه تر پیگیری نمائیم.

میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در پایان به طرح سرشماری نفوس ومسکن اشاره کرد و ضمن تشکر از همکاری خوب مردم و نهادها افزود:  انتظار داریم این همکاریها تا پایان مهلت سرشماری ادامه داشته باشد و انشاا.. به آمار دقیق و قابل اعتماد دست پیدا کنیم.

فرمانداربندرگز با اشاره به هفته بازدید از مراکز فنی و حرفه ای اظهار داشت :  جامعه به حرفه آ موزی وآموختن مهارت نیاز دارد آمارها نشان می دهد اکثریت متقاضیان اشتغال ما لیسانس به بالا هستند که حرفه آموزی و کسب مهارت و تخصص فنی میتواند به رفع مشکل بیکاری کمک کند .

گفتنی است ، این جلسه با حضور مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی و فنی و حرفه ای استان برگزار شده است.

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 27486