عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،فرماندارشهرستان طی پیامی، هفته بسیج را به تمامی مردم بسیجی و ولایت مدار ایران و شهرستان علی آباد کتول تبریک گفت .

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی كه به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن كردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت، همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باریتعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی مان حراست و پاسداری کنند.

بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفرکرده و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان، پایداری در راه حفظ ارزش ها که حاصل رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندم.

احمد تجری مفرد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .