عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج

فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج، پیام تبریکی بدین شرح صادر کرد: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی كه به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن كردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسيج يك منظومه فكري است كه در همه عرصه‌هاي سياسي، نظامي، اقتصادي، علمي و فرهنگي، نيل به اهداف بلند قله‌هاي رفيع عزت و افتخار را هموار مي‌سازد.

بسيجيان از جان گدشتگانی هستند كه در هولناكترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

خروش جهانی بیداران عالم ثمره استقامت زنان و مردانی است که بسیج در مدرسه عشق طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است . آرزوی دور از دست رسی نیست که ما در همین سال های نزدیک شاهد تشکیل بسیج جهانی مستضعفان عالم باشیم، بسیجی که با خروش خود کاخ های عنکبوتی صاحب زر و زور و تزویر را ویران خواهد کرد.

بسیج جهانی مستضعفان عالم امروز مرزها را در نوردیده و از وال استریت تا لیبی از لندن تا بحرین را فراگرفته است. فریاد خروشان بیداران جهان با حنجره بسیجیان فریاد می شود،حنجره ای که صوت داوودی آن یادگار مقتدای بسیجیان عالم حضرت امام خمینی (ره) است و امروز در نفس سید و سالارمان حضرت آیت الله العظمي خامنه ای جاری است.

جهان در برابر تفکر و فرهنگ عالمگیر بسیج سر تعظیم فرود آورده است که این وعده الهی در قرآن کریم است؛ الیس الصبح بقریب.

اينجانب با تبريك هفته بسیج به همه بسيجيان سرافراز ، مداومت در پيمون راه شهداي والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستاي اعتلای آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ودولت تدبیر وامید بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .