عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگویی به مردم باید منجر به رضایتمندی آنان شود

صبح امروز در دیدار با مسئولین شهرستان عنوان شد:

پاسخگویی به مردم باید منجر به رضایتمندی آنان شود

پاسخگویی به مردم باید منجر به رضایتمندی آنان شود

 "نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا" گفت: پاسخگویی به مردم باید منجر به رضایتمندی آنان شود.

 ظهر امروز یکشنبه 14 آذرماه،"حجت الله خواجه میرزایی"رئیس اداره ثبت احوال،"عیسی حسن قاسمی"رئیس اداره ثبت اسناد و املاک و "عیدی نجفی"رئیس اداره پست شهرستان با "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این دیدار اظهار داشت:ایجاد روحیه تفاهم و همدلی در شهرستان آق قلا در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان وظیفه همه مسئولان و خادمان ملت می باشد.

 وی با بیان اینکه باید همه تلاش کنند تا خدمت به مردم در اولویت قرار بگیرد و رضایت خاطر همگان را فراهم کند، افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند؛بنابراین تعامل و ارتباط بیشتر و موثرتر می تواند مشکلات را به حداقل برساند.

 فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: همه کسانیکه در این شهرستان مسئولیت دارند باید خدمت خالصانه و بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای منویات مقام معظم رهبری و جهت گیری های دولت تدبیر و امید گام بردارند.

 "ضمیر" با تاکید بر اینکه مدیران باید ظرفیت های مدیریتی خود را با توجه به مشکلات عدیده مردم افزایش دهند،بیان کرد: تمامی مسئولان باید برای جذب اعتبارات جهت عمران و آبادانی بیشتر منطقه تا حصول نتیجه تلاش مضاعف داشته باشند و این یک راهبرد کاری برای همه دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان است.

پاسخگویی به مردم باید منجر به رضایتمندی آنان شود

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 493
  • کد خبر : 27983