عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرثبت اسناد شهرستان با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد


مدیرثبت اسناد شهرستان با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد

مدیرثبت اسناد  شهرستان  با فرماندار علی آباد کتول دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن قاسمی مدیرکل ثبت اسناد شهرستان با احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول دیدار و گفتگو نمود.

فرماندارضمن تبریک وابرازخرسندی نسبت انتخابت ریاست جدید وتشکر از مدیر قبلی به مهم دانستن مسئولیت درثبت گفت: مسئولیت در ثبت یک امانت و آزمایش است.

تجری مفرد با توجه به اهمیت امر خدمت رسانی سریع و شفاف به مردم گفت : انجام امور ثبتی به لحاظ حساسیت های قانونی و رعایت جوانب مرتبط با حقوق اشخاص، در مواردی ممکن است به گذشت زمان مصرّح در قانون نیازمند باشد؛ لکن باید تلاش شود تا انجام امور مردم بیش از زمان قانونی به طول نینجامد تا مشکلی برای مردم ولایت مدارشهرستان ایجاد نشود.

قاسمی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ضمن ارائه گزارشی پیرامون اهم فعالیت های این اداره و مشکلات و تنگناهای موجود در شهرستان خواستار همکاری بیشتر ادارات شهرستان با اداره ثبت اسناد شد .

وی با اشاره به جایگاه مهم ثبت در جامعه افزود:مهمترین هدف ارائه خدمت بی منت، با سرعت و با کیفیت برای مردم استفاده و رضای خداوند را جلب می باشد.

رئیس ثبت اسناد هدف اصلی کارکنان اداره خودرا جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مراجعین داست وگفت: پاسخگویی مطلوب را از اولویتهای کاری خود بدانند و در جهت خدمات رسانی بهینه به مردم با بازرسین طرح تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را داشته باشند.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .