عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

  اولین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز چهارشنبه مورخ 13/11/95 با حضور فیروزی فرماندار و مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انتخابات بعنوان مهمترین جریان سیاسی کشور، یکی از مهمترین وظایف وزارت کشور می باشد لذا سعی شود در فضایی آرام و به نحو مطلوب انجام گردد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تعامل و تعادل در انتخابات گفت: مسئولین و اعضای ستاد انتخابات تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم سازند و با توجه به حساسیت انتخابات از نیروهای توانمند، باتجربه و متدین استفاده تا انتخابات به صورت مطلوب برگزار شود .

در ادامه شیرنگی معاونت فرمانداری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی گفت : فضای موجود در انتخابات کاملاً رصد شود و مسیر دولت تدبیر و امید ادامه داشته باشد و خدمات دولت برجسته شود زیرا مردم به این خدمات نیاز دارند. وی در ادامه گفت : با بهره گیری از تجربیات انتخابات گذشته سعی شود برنامه ریزی آنها را مرتفع کرد و یادآور شد تمامی اقدامات انجام شده در انتخابات مستند سازی شوند.

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .