عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن


برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

چهارمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ترکمن با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، شیرنگی معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال و سایر اعضای ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: بحث انتخابات وظیفه خطیری است و از گستردگی ویژه ای برخوردار بوده لذا بخشداران ومسئولین کمیته های چندگانه با سعی و تلاش خود نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات اهتمام ورزند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اجرای قانون درمراحل انتخابات گفت : مجریان انتخابات در دولت تدبیر و امید در تمامی امورات مربوطه به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می کنندتا انتخابات به صورت سالم ومطلوب برگزار شود.

فرماندار گفت : اعتماد به نظام با رأی واقعی مردم ماندگار است لذا تمامی مسئولین با تکیه بر قانون در راستای اجرای آن تلاش کنند تا انتخاباتی خوب و سالم توام با حضور حداکثری مردم را فراهم سازند.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار گفت : انتخابات از مهمترین مصادیق فعالیت سیاسی و مردم سالاری دینی در کشور است. رویدادی است که مردم سرنوشت خود را رقم می زنند و افراد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

 وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان گفت: سلامت انتخابات از مهمترین وظایف اعضای ستاد انتخابات بوده لذا سعی شود با آماده سازی و فراهم کردن بستر مناسب در تمامی حوزه های انتخاباتی و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی شهرستان، انتخاباتی عاری از نقص داشته باشیم و یادآور شد تمامی اقدامات انجام شده در انتخابات مستند سازی شوند.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .