عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار و جانشین ستاد انتخابات شهرستان، مسئول کمیته حقوقی و سایر اعضای کمیته روز دوشنبه 2 اسفند در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار با اشاره به موضوع انتخابات گفت: انتخابات مظهر قدرت سیاسی یک کشور است.

وی افزود: انتخابات از نظر داخلی باعث انسجام و همگرایی و از نظر خارجی نوعی عامل بازدارنده و نماد قدرت نظام در برابر دشمنان است.

شیرنگی گفت: ملت ما در طول این 38 سال با شرکت پرشور و حماسی در همه انتخابات های برگزار شده در سطح کشور انسجام و وحدت داخلی را به جهانیان ثابت کردند و و نشان دادند که به هیچ وجه از آرمان های انقلاب و نظام و شهدا دست نخواهند کشید و همواره پایبند به این نظام و انقلاب خواهند بود.

معاون فرماندار افزود: ما آرامش کنونی را مدیون شهدایی هستیم که در راه حفظ نظام جانفشانی کردند لذا وظیفه داریم همچنان این آرمان ها را حفظ، استمرار و به آیندگان تحویل دهیم تا آن ها نیز به تأسی از پدران و بزرگان و انسان های صالحی که برای استقرار و حفظ نظام گام برداشتند بدون هیچ گونه وابستگی این راه را ادامه دهند.

شیرنگی تصریح کرد: یکی از ارکان انتخابات مسئولین دستگاه های اجرایی هستند که بایستی تلاش کنند بستر را به گونه ای آماده کنند تا این رویداد مهم ملی و حساس به درستی و بدون چالش برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان گفت: به جهت تامین امنیت بایستی جلو تخلفات احتمالی گرفته شود  این کمیته تشکیل شده و یکی از کمیته هایی  است که در ستاد انتخابات شهرستان بایستی فعال باشد و نقش مهمی در برگزاری صحیح این رویداد حساس دارد.

معاون فرماندار در پایان به تشریح وظایف کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان پرداخت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .