عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احداث دهکده سلامت و اجرای برنامه های مفرح به مناسبت هفته سلامت

فرماندار در اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا خبر داد:

احداث دهکده سلامت و اجرای برنامه های مفرح به مناسبت هفته سلامت

احداث دهکده سلامت و اجرای برنامه های مفرح به مناسبت هفته سلامت

 فرماندار شهرستان آق قلا از احداث دهکده سلامت و اجرای برنامه های مفرح در هفته سلامت خبر داد.

صبح امروز شنبه 26 فروردین ماه ، اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای عضو این کارگروه در محل سالن اجتماعات مدیریت شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه از اجرایی شدن طرح مبارزه با جوندگان و بیماری سالک در روستاهای یلمه سالیان و وحدت اسلامی بخش وشمگیر به عنوان روستاهای پایلوت خبر داد و از بخشداران و مدیران عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی خواست نسبت به بسیج همگانی ، تداوم و ریشه کنی این بیماری در سطح شهرستان اقدام نمایند.

وی "زندگی سالم، با نشاط و امید" را شعار امسال هفته سلامت عنوان کرد و احداث دهکده سلامت ، جشنواره غذای سالم ، پیاده روی همگانی و عیادت از بیماران بیمارستان را از جمله برنامه های هفته سلامت در شهرستان آق قلا بیان نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" از مدیران دستگاههای عضو کارگروه خواست در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و افزایش سلامت روانی و کاهش آلام مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

"ضمیر" همچنین از توزیع سبد غذایی برای 120 نفر از کودکان تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) که دچار سوء تغذیه بوده ، با همکاری فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هفته سلامت خبر داد.

گفتنی است هفته سلامت امسال با شعار "زندگی سالم ، بانشاط و امید" از یکم الی هفتم اردیبهشت ماه با اجرای 10 برنامه مختلف در سطح شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

 

احداث دهکده سلامت و اجرای برنامه های مفرح به مناسبت هفته سلامت

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 651
  • کد خبر : 32541