عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز به ریاست فرماندار:

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز یکشنبه هشتم مهر ماه،چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا با محوریت پیگیری وضعیت کانال احداث شده در منطقه کل آباد،بررسی موضوع ازدواج جوانان زیر 18 سال و عواقب ناشی از آن و همچنین بروز بیماری تب مالت و ارائه راهکار در مدیریت کاهش این بیماری،به ریاست"امانگلدی ضمیر" فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان با توجه به اهمیت کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در تصمیم گیری های شهرستان،بر حضور مدیران دستگاههای اجرایی در جلسات کارگروه تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا به فرهنگ سازی و آموزش خانواده ها در خصوص عواقب ناشی از ازدواج های زیر 18 سال اشاره کرد و استفاده از ظرفیت علماء و ورحانیون منطقه و همچنین ارتباط تنگاتنگ شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش نسبت به این مهم را بسیار تاثیر گذار خواند.

"ضمیر"تعامل و هماهنگی مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی در خصوص مدیریت کاهش بیماری تب مالت را خواستار شد و از بخشداران مرکزی و وشمگیر شهرستان آق قلا خواست نسبت به اطلاع رسانی مناسب به روستائیان در این خصوص اقدام نمایند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 504
  • کد خبر : 51287