عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس:

بسیج یک امر درونی است

بسیج یک امر درونی است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه ای که به مناسبت هفته بسیج در فرمانداری برگزار شد فعالیت در بسیج و همچنین برنامه های گرامی داشت بسیج را امری درونی خواند و گفت: برای مشارکت در این امور نیازی به ابلاغ نامه های اداری نیست .
وی گفت : مشارکت مدیران و سایر کارکنان دستگاه ها در این برنامه ها احترام به بسیج و شهدا است.
نور محمد جعفری به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: عزم ملی مورد نظر رهبر انقلاب اسلامی اشاره به بسیج است.
جعفری از رسانه های جمعی نیز خواست برای برگزاری باشکوه هفته بسیج اطلاع رسانی مناسب نمایند و در گسترش تفکر بسیج تلاش کنند.
جعفری با اشاره به درایت امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج ، ایثارگریها و حضور بسیجیان در دفاع مقدس را دلیلی بر اثبات این درایت دانست.
وی همچنین با برشمردن عناوین روزشمار هفته بسیج بیان کرد: بسیج عزم جدی تلاش کوشش و آنچه را که خوب است برای ما تداعی می کند و به نوعی تداعی کننده همکاری و همیاری است و روزشمار هفته بسیج بیانگر جامعیت بسیج و حضور و ظهور بسیج در همه عرصه هاست
سرهنگ رمضانعلی بادلی نیز در این جلسه گفت: بسیج به حوزه خاصی محصور نبوده و در هر جایی و هر کاری که نیاز باشد فعالیت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در راس بسیج امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارند، افزود: در راستای گسترش تفکر بسیجی و همچنین تجدید پیمان با شهدا و آرمان های آنان ، هفته گرامی داشت بسیج باید با برنامه های خوبی برگزار شود.
سرهنگ بادلی ، بسیج را شجره طیبه انقلاب اسلامی خواند و گفت: تشکیل این نهاد مقدس محصول دوراندیشی امام خمینی (ره) و تداوم آن هم نتیجه درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی از تشکیل 7 کمیته در بخش های مختلف خبر داد و گفت: هر یک از این کمیته ها با عضویت تعدادی از دستگاه های اداری و غیراداری به اجرای وظایف خود در طول هفته بسیج خواهند پرداخت.

بسیج یک امر درونی است

 

بسیج یک امر درونی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانپور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1021
  • کد خبر : 3401