عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سپاه و بسیج نماد عزت و بزرگی و شجاعت ملت ایران است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

سپاه و بسیج نماد عزت و بزرگی و شجاعت ملت ایران است

سپاه و بسیج نماد عزت و بزرگی و شجاعت ملت ایران است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دیدار مسئولین با امام جمعه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار امیدورای کرد، هفته بسیج و اقتدار بسیج نقطه پایانی برای اغتشاشات اخیر باشد.
مهدی دهرویه با تاکید بر تبیین دستاورهای نظام گفت: بسیج عینی‌ترین دستاورد انقلاب بود که اثرگذاری مهمی در حوادث اخیر در قبال حفظ امنیت و دفاع از نیروی انتظامی مظلوم داشته است.
وی وضعیت آرام شهرستان را نتیجه همکاری و هم‌افزایی با تکیه بر تفکر بسیجی عنوان کرد و گفت: نقش موثر بسیج در فتنه ها و در زمان بحرانهای طبیعی سیل و زلزله برکسی پوشیده نیست و امروزه آنچه که مهم است بسیجی ماندن است چنانکه در روزگار فتنه عرصه شناخت دوست و دشمن مشکل است و باید به انعکاس و اشاعه تفکر بسیجی بپردازیم.
 امام جمعه گنبدکاووس نیز در این دیدار با تبریک هفته بسیج، انقلاب اسلامی را نعمتی دانست که باید نسبت با آن شکرگذار بود حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: سپاه و بسیج نماد عزت و بزرگی و شجاعت ملت ایران است.
 وی با بیان اینکه۴۳ سال از عمر انقلاب و بسیج می گذرد گفت: شجره طیبه بسیج را امام پایه گذاری کرد و هر جا ایرادی پیدا شود بسیج و سپاه به عنوان بازوی قدرتمند نظام آماده است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گفت: گره های بزرگی در کشور به دست بسیجیان باز شده و در طول ۴۳ سال در سالهای دفاع مقدس و انواع فتنه ها و اتفاقات اخیر بسیج خوب درخشیده است رمضانعلی قاسم‌پور با اشاره به فرموده رهبر افزود: هر کس قلبش برای انقلاب بتپد بسیجی است و ما باید تفکر بسیجی را نهادینه کنیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 270
  • کد خبر : 97055