عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه دائمی ویژه معلولین در شهرستان رامیان راه اندازی می شود


نمایشگاه دائمی ویژه معلولین در شهرستان رامیان راه اندازی می شود

نمایشگاه دائمی ویژه معلولین در شهرستان رامیان راه اندازی می شود

 مدیر کل بهزیستی استان گلستان در جلسه شورای مدیران بهزیستی که در فرمانداری رامیان برگزار شد گفت: نمایشگاه دائمی در شهرستان رامیان ویژه معلولین با هدف بازاریابی و نمایش توانمندیهای آنان راه اندازی می شود.
 رقیه رحمانی در خصوص برنامه های 12 آذر روز جهانی معلولین اظهار داشت: برنامه هایی در جهت توانمندی معلولین برگزار می شود تا مردم نیز ببینند معلولین هم مانند دیگر افراد عادی فعالیت می کنند.

وی گفت: گردهمایی فرهیختگان، نخبگان و دانشجویان معلول که در مقاطع عالی تحصیلی بعنوان اساتید دانشگاه مشغول به فعالیت هستند با حضور خیرین برگزار می شود تا به رفع مسائل ، مشکلات ، تهدیدها و چالشهای گریبانگیر این قشر پرداخته شود.

وی خواستار ایجاد شهر دوستار معلولین در رامیان با همکاری شهرداری و دستگاه های  مرتبط شد.

رحمانی با اشاره به افزایش آسیبهای اجتماعی، تصریح کرد: پایگاه خدمات اجتماعی در محلات آسیب پذیر با حضور افراد همان محل و با دریافت مجوز جهت پیشگیری از آسیبها و آگاه سازی راه اندازی شود.

رحمانی خاطر نشان کرد: در روز جهانی معلولین آگاه سازی و پیشگیری از معلولیتها در مدارس و روستاهای محروم آموزش داده می شود تا معلولیتی در استان وجود نداشته باشد و نیز هر شهرستان با همکاری فرمانداران دو معلول برجسته را جهت تقدیر در شورای اداری معرفی کنند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 888
  • کد خبر : 3515