عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار بندرگز

 

دیدار مدیرکل  سازمان تامین اجتماعی استان گلستان با فرماندار بندرگز

 علی اصغر نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان روز یکشنبه 1 مرداد 96 با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار بندرگز  دیدار و گفتگو کرد .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ علی اصغر میرزایی  فرماندار بندرگز  در این دیدار با اشاره به وظایف و ماموریتهای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت  : سازمان تامین اجتماعی بخش عمده ای  از افراد جامعه را تحت پوشش خود دارد وحمایتهای این سازمان  در قالب پوشش بیمه ای موجب رونق فعالیتهای تولیدی ،  صنعتی  و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران می گردد.

 میرزائی افزود : علیرغم مشکلات موجود در عرصه اقتصادی کشور و کمبود منابع ، توجه به برنامه اقتصاد مقاومتی می تواند راهگشا باشد. در این زمینه تاکنون از محل اعطای تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی  در این شهرستان برای  85 نفر بطور مستقیم اشتغالزائی شده است.علاوه براین واحدهای دیگری نیز ساماندهی شده و منجر به تثبیت اشتغال نیروی انسانی در اختیار آنها شده است.

در این دیدار همچنین  علی اصغر نیک نیا ، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان یکی از مهمترین عوامل بهبود فضای کسب و کار و رونق صنایع را نیروی کار با کیفیت دانست.

نیک نیا یکی از چالشهای سازمان تامین اجتماعی را واحد های صنعتی دانست که دارای مشکلات مدیریتی می باشند و از انجام تعهدات خود در حوزه تامین اجتماعی و مالیاتی ناتوان بوده و مشکلاتی در جهت خدمات رسانی این سازمان ایجاد می گردد.

وی همچنین اظهار داشت ،  شهرستان بندرگز  در زمینه انجام به موقع تعهدات کارفرمایان و صاحبان صنایع جزء شهرستانهای برتر استان می باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 641
  • کد خبر : 35835