عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با فرماندار بندرگز دیدار کرد


مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با فرماندار بندرگز دیدار کرد

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با فرماندار بندرگز دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز؛ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، علی اصغر نیک نیا مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان درمحل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد .

علی اصغر میرزایی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم با اشاره به وظایف و ماموریتها و اهداف تشکیلاتی سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بخش عمده ای  از افراد جامعه را تحت پوشش خود دارد وحمایتهای این سازمان در قالب پوشش بیمه ای موجب رونق فعالیتهای تولیدی،  صنعتی و ایجاد امنیت روحی و سلامت جسمی و در نهایت ارتقای بهره وری نیروی کار می گردد.

وی همچنین به مشکلات کارفرمایان در واریز بموقع حق بیمه سخن گفت  و افزود: با توجه به شرایط و فشارها و تحریمهای ظالمانه باید رویکرد آن سازمان برهمکاری و تعامل در بحث بخشودگی جرائم باشد.

فرماندار بندرگزدر خصوص تخصیص اعتبار احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان بندرگز گفت: راه اندازی  این درمانگاه که مورد تصویب هیئت مدیره آن سازمان نیز قرار گرفته  نیاز به پیگیری های بیشتری دارد.

در ادامه علی اصغر نیک نیا ، مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان  با اشاره به ماده 148 قانون کار، از تصویب پیشنهاد این سازمان توسط هیأت وزیران برای بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و اینکه کارگاه‌های مشمول این مصوبه بر اساس اینکه بدهی بیمه‌ای خود راچگونه پرداخت نمایند ، خبرداد و گفت: در صورت ارائه درخواست، از بخشودگی جرائم به میزان ۵۰ تا ۱۰۰ درصد  از 16/10/95  تا  16 /1 / 1396 برخوردار خواهند شد  ، به این ترتیب که با پرداخت بدهی بیمه‌ای طی ۱۲ ماه از ۱۰۰ درصد، ۱۸ ماه ۸۵ درصد، ۲۴ ماه ۷۵ درصد، ۳۰ ماه ۶۰ درصد و ۳۶ ماه ۵۰ درصد بخشودگی برخوردار می‌شوند.

وی افزود :  در صورتی که صاحبان کارگاههای مشمول این مصوبه ، حق بیمه 16 ماه خود را در  بازه زمانی ۱۸ ماهه  به صورت منظم پرداخت کرده باشند، می‌توانند از تسهیلات مربوطه بهره‌مند شوند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 674
  • کد خبر : 30116