عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان بمناسبت سالروز نماز جمعه


ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان بمناسبت سالروز نماز جمعه

ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان بمناسبت سالروز نماز جمعه

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه محترم بمناسبت سالروز اقامه اولين نماز جمعه به امامت آيت الله طالقاني دیدار و گفت وگو کردند.

حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر در این ديدار گفت: بمناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه به امامت آيت الله طالقاني بر خود لازم دانستيم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم  و همكاري  هاي همه جانبه ایشان در سطح شهرستان تقدير نماييم.

 وي اظهار اميدواري كرد: امیداست، هم چون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسوولانه امام جمعه محترم موجب تسهیل و تسریع فرآیند امور شهرستان باشيم.

حجت الاسلام و المسلمین شهابی جمعه شهرستان ضمن تقدير از حضور فرماندار و روسای ادارات ، به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت نماز جمعه افزود:نماز جمعه محور مسایل دینی، مذهبی و سیاسی است.

وی آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاوردهای نماز جمعه برشمرد و بیان داشت:نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است.

حجت الاسلام شهابی همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با ستاد نماز جمعه  را خوب و قابل قبول دانست و بر افزایش این تعامل در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های نماز جمعه تاکید و بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 2130
  • کد خبر : 36020