عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان

بمناسبت سالروز اقامه اولين نماز جمعه به امامت آيت الله طالقاني انجام شد:

ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان

ديدار فرماندار آزادشهر با امام جمعه شهرستان

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان با امام جمعه محترمبمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه به امامت آيت الله طالقاني دیدار و گفت وگو کردند

 حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهردر این ديدار گفت: بمناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه به امامت آيت الله طالقاني بر خود لازم دانستيم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم  و همكاري  هاي همه جانبه ایشان در سطح شهرستان تقدير نماييم.

 وي اظهار اميدواري كرد: امیداست، هم چون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسوولانه امام جمعه محترم موجب تسهیل و تسریع فرآیند امور شهرستان باشيم.

حجت الاسلام و المسلمین قلی پور امام جمعه شهرستان ضمن تقدير از حضور فرماندار و روسای ادارات ، به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت نماز جمعه افزود:نماز جمعه محور مسایل دینی، مذهبی و سیاسی است.

وی آگاهی بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاوردهای نماز جمعه برشمرد و بیان داشت:نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثر گذار است.

حجت الاسلام قلی پور همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی با ستاد نماز جمعه  را خوب و قابل قبول دانست و بر افزایش این تعامل در راستای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های نماز جمعه تاکید و بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 23284