عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلاس آموزشی طرح تحکیم بنیان خانواده در روستای قره گل برگزار شد


کلاس آموزشی طرح تحکیم بنیان خانواده در روستای قره گل برگزار شد

کلاس آموزشی طرح تحکیم  بنیان خانواده در روستای قره گل برگزار شد

دوره کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده  در روستای قره گل با همکاری فرمانداری ، شبکه بهداشت و کمیته امداد امام خمینی شهرستان مراوه تپه با موضوع افسردگی ، سبک زندگی اسلامی و حجاب و عفاف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مرواوه تپه ، خانم اوزین دوجی مشاور کمیته امداد امام خمینی شهرستان مراوه تپه ضمن برحذر داشتن دین مبین اسلام در مورد خودکشی ، راههای مقابله با افسردگی و افکار خودکشی را بیان داشت.
  خانم پهلوان دوجی با توجه به اهمیت موضوع حجاب گفت : پایه و اساس زندگی محکم و استوار ،عمل کردن به گفته بزرگان ، علما ، قرآن و ... باشد و هرفردی که شئونات اسلامی را رعایت کند و زندگی فردی و اجتماعی پیشرفت می کند .
در پایان غراوی کارشناس بهداشت و درمان شهرستان  اظهار داشت : گفتگو کردن و با فرد اصلح و مورد قبول مشورت کردن بسیاری از مشکلات را حل می کند.  بیایید برای زندگی بهتر و افکار درست تصمیم جدی و درست بگیریم. بیایید زندگی شاد و خوب را هم برای خود و هم برای دیگران مهیاء کنیم هر گاه ناامیدی به سراغ تان آمد به خدا توکل کنید و راه درست را از راه نادرست تشخیص دهید هیچگاه برای رهایی از مشکلات این فکر اشتباه را نکنید که دنیا به آخر رسیده و رو به اتمام هست نفس عمیق بکشید به زندگی و فرزندتان نگاه کنید همیشه به یاد داشته باشید که زندگی را با عشق و محبت شروع کردید همیشه و در همه حال خدا و قرآن را از خودتان دور نکنید . ورزش کنید، به گل و گیاه ( باغبانی ) علاقه نشان دهید. با افرادی که افکار منفی و نادرست دارند رفت و آمد نکنید .

شایان ذکر است هدف از اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده برقراری سازش میان زوجین است.

 

کلاس آموزشی طرح تحکیم  بنیان خانواده در روستای قره گل برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .