عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموزان در گمیشان


برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموزان در گمیشان

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گمیشان گفت: کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

 به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، محمد رضا راثی سرایی اظهار داشت: واحد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گمیشان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان برای 20 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه تحت پوشش امداد کلاس آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار نمود.

 وی افزود: در این دوره آموزشی کارشناس نیروی انتظامی به ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگیری از اعتیاد پرداخته و در ادامه اثر اعتیاد را بر سایر آسیب های اجتماعی از جمله فقر ، طلاق و ... تشریح نمود.

 این کارشناس دوران نوجوانی را دوران حساس دانسته و تاکید کرد: در این دوره باید در دوست یابی و ارتباط با دوستان نهایت دقت را کرد.

 راثی سرایی با تاکید بر اینکه تمام هدف کمیته امداد توانمند سازی خانواده هاست، یادآور شد: خانواده های تحت حمایت و اقشار کم درآمد به دلایل مشکلات بسیاری که با آن روبه هستند نمی توانند تصمیم درستی از زندگی بگیرند لذا این آموزشها فرصت مناسبی برای توانمند سازی فکری و فرهنگی این خانواده هاست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی (ره)
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1058
  • کد خبر : 3639