عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضورمدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، امام جمعه خواجه نفس، بخشداران مرکزی و گلدشت و مسئولین دستگاه های نظامی و اداری شهرستان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی از برنامه های دولت در سطح کشور می باشد.

وی افزود: هر یک از ما بعنوان بدنه این دولت باید با تمام توان در جهت اجرایی شدن سیاست های ابلاغی در سطح شهرستان تلاش کنیم.

توماج در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن برنامه ها در هفته دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: هفته دولت یک فرصت بسیار مناسبی است برای بازگویی اقدامات یکساله دولت در هریک از دستگاه های متبوع در جهت اقتدار نظام، رفاه مردم و توسعه همه جانبه در تمامی زمینه ها می باشد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت گمیشان اضافه کرد: اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های دولت وظیفه هریک از مسئولین است تا مردم در جریان اقدامات دولت در کشور قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه حضور مسئولین دستگاه ها در قابل کاروان امید و اقدام در بین مردم و بازدید از روستاهای شهرستان اظهار داشت: حضور این کاروان با مدیریت فرمانداری در روستاها نمونه بارزی از مردمی بودن دولت و استماع بدون واسطه مشکلات مردم است.

توماج تصریح کرد: نتیجه این بازدیدها احصاء مشکلات موجود در سطح روستاها در تمامی زمینه ها و تلاش برای رفع آنان می باشد که خوشبختانه تا به امروز نتایج خوبی حاصل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشتغال را از مهمترین مباحث روز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اشتغال یکی از مباحث مهم و مورد تاکید مسئولین می باشد که هر یک مدیران باید برای اجرایی شدن آن به صورت جهادی اقدام کنند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر تسریع در ارائه برنامه های هفته دولت، اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه محور بودن در حوزه دستگاه خود تاکید کرد.

"مهدی دهرویه" مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نیزدر این جلسه گفت: ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اتباع خارجی در دنیا نمونه است.

وی افزود: نگاه مردم ما در خصوص اتباع خارجی برگرفته از آموزه های دینی است که مدیریت 70 درصدی مدرسه مهربانی توسط خیرین یکی از این موارد می باشد.

دهرویه ادامه داد: استان گلستان در حفظ وحدت پایلوت و نمونه ای جهانی است و این از افتخارات استان ما می باشد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در پایان بر همکاری همه دستگاه ها با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان تاکید کرد.

گزارش اقدامات هر یک از دستگاه ها یکی از دستورات جلسات شورای اداری شهرستان می باشد که بر اساس برنامه شهردار گمیش تپه و مدیر جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات دستگاه متبوع خود را در سطح منطقه ارائه دادند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه از خبرنگاران شهرستان گمیشان تجلیل شد.

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 901
  • کد خبر : 36714