عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار:

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ چهارمین جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و نظامی شهرستان برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان خاطر نشان کرد: همه مسئولین دستگاه های اجرایی باید در راستای اطلاع رسانی پتانسیل های شهرستان از همه ظرفیت های استفاده کنند.

رییس شورای اداری شهرستان افزود: میگو و آبزی پروری مهمترین اولویت توسعه ای شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در سایت میگو گمیشان اظهار داشت: احداث کانال به طول 13 کیلومتر در بدترین شرایط در عرض سه ماه نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از آب دریا می باشد.

ضمیر اضافه کرد: ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه مسئولین است و در این راستا یک هزار هکتار از سایت میگو برای بومیان منطقه در نظر گرفته شده است.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود تغییر الگوی کشت در شهرستان را از برنامه های دیگر عنوان کرد و بیان داشت: کشت باغات سازگار با منطقه و استفاده از دانش جدید در حوزه کشاورزی از برنامه های دیگر این حوزه است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بوده و در این چارچوب لازم است از فرصت ها و مزیت ها بر اساس دانش بومی آن منطقه استفاده کرد.

فرماندار گمیشان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مسئولین شهرستان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و در راستای خدمت بی منت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

ضمیر اذعان داشت: مسئولیت ها باید توفیق الهی قلمداد شود تا خدمت ما عبادت گونه باشد و تکریم ارباب رجوع لازمه کار دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.

فرماندار گمیشان در پایان با اعلام اینکه 51 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت امسال کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای توسعه شهرستان و رفاه مردم به کار بسته است.

در این جلسه هریک از ادارات به اعلام برنامه های خود در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی و برنامه های هفته دولت پرداختند.

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 723
  • کد خبر : 24058